Får jag presentera en duktig konditor:-)

Här får jag god hjälp med hussens födelsedagstårta;-)


Spirit, heter han, mannen som gjort karriär som Förste Tårtbagare hemma hos Sidentassarna:-)

Han tyckte också att det var bäst att provsmaka grädden innan jag serverade den till födelsedagsbarnet, faktum är att det blev så många provsmaker att jag fick vispa mera grädde till hussens tårta..sen kan vi också kosta på att tillägga att tårtan endast serverades inom familjen, eftersom det var en ojämn födelsedag:-)

Önskar er alla, bloggarvänner ocn läsare en riktigt härlig fortsättning på vårtiderna:-)

En till bild som dokumenterar konditorns arbetsinsats;-)

Spirit fullt upptagen i arbete med husses födelsedagstårta:-)


Kommentarer
Postat av: Marketta

Hahaha, vad härliga bilder. Det var den sötaste konditor jag sett.



Kramizzar

Marketta

2009-05-06 @ 22:35:02
URL: http://colliekompisarna.bloggagratis.se
Postat av: Gunilla

Så duktig spirit är på att baka gräddtårta :) Får lära mina pälsbollar oxå att göra sådan. Blir nog kul för dom :)) Blir nog grädde för dom för hela "slanten!

Kram/Gunilla

2009-05-09 @ 23:35:20
URL: http://gunillaskatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0